the beginning of the end - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Thomas Vink - WaarBenJij.nu the beginning of the end - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Thomas Vink - WaarBenJij.nu

the beginning of the end

Door: Thomas Vink

Blijf op de hoogte en volg Thomas

02 Juli 2014 | Australië, Brisbane

Hi everyone,
Zoals de titel zegt, begint het einde dichterbij te komen. Ik heb inmiddels al mijn tentamens afgerond, en hoef alleen nog maar te wachten op de uitslagen. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik alles gehaald heb. Afwachten maar.
Inmiddels ben ik ook weg uit de Student Accommodation, en ben ik een paar dagen bij een vriend van me, en zaterdag begin ik met reizen! De Student Accomodation was prima, maar ik ben toch ook wel blij daar weg te zijn, met name het eten zal ik niet missen. Niet dat het slecht was, maar er was niet heel veel variatie en soms vond ik het ook niet goed, maar oke. Wel veel vrienden gemaakt en mooie dingen beleefd daar, dus in dat opzicht ga ik het wel missen natuurlijk.
Zoals gezegd, zaterdag begin ik met reizen. Om te beginnen Byron Bay, om te surfen en vervolgens naar Cairns, voor het Great Barrier Reef en skydiven. Met name skydiven staat bovenaan mijn lijstje om te doen in Australië, dus daar heb ik echt heel veel zin. Na Cairns ga ik de outback in, maar hoe en wat is nog niet volledig definitief, maar wel zo goed als. Ik neem mijn laptop niet mee, dus ik weet niet zeker of ik tijdens het reizen een blog zal maken, maar ik zal in elk geval wel proberen wat te laten horen uiteraard.
Ik ga in ieder geval nog even genieten van mijn laatste weken in Australië, en ik zie de meeste van jullie waarschijnlijk wel weer over ruim een maand.
Tot zover even dit stukje.

Bye! X

  • 06 Juli 2014 - 22:01

    R.v.dPlank:

    Dag Thomas, Waarschijnlijk een laatste berichtje van je oma en opa.
    Je gaat op reis begrijp ik en je kan niet veel mailen . Nou wij wensen je
    een hele fijne vakantie toe en wij hopen dat je goed voor je zelf zorgt(maar ja, dat ben je de laatste maanden wel gewend) Wees voorzichtig onderweg. Met ons gaat het goed.
    Veel plezier en tot in Holland. Liefs van je opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Thomas

Mijn belevenissen in Australië

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6239

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 16 Augustus 2014

Study In Brisbane

Landen bezocht: