The First Days - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Thomas Vink - WaarBenJij.nu The First Days - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Thomas Vink - WaarBenJij.nu

The First Days

Door: Thomas Vink

Blijf op de hoogte en volg Thomas

19 Februari 2014 | Australië, Brisbane

Hi everyone,
Mijn eerste verslagje vanuit Australië. Na een te lange vliegreis (3 delen met een totale reistijd van zo'n 24 uur) ben ik dan eindelijk aangekomen. Na de eerste stop in Dubai was ik het vliegen eigenlijk al zat, maar zat ik nog niet eens over de helft. Ik heb de tijd doorgebracht met onder andere The Great Gatsby (toffe film), een stuk of 10 afleveringen van de Big Bang Theory, een concert van Blur en nog heel wat afleveringen van allemaal random series. Desalniettemin was ik dus erg blij toen ik er eenmaal was. Ik werd opgehaald door Edwin, een via-via kennis die met zijn vrouw Linda en hun dochtertjes Emma en Kate al ongeveer 5 jaar in Brisbane woont. Geheel tegen de verwachting in (of misschien ook wel niet), kwam ik aan in een harde regenbui, maar volgens Edwin was dat ook wel nodig gezien de droogte die de afgelopen maanden heerste. Na een rare nacht (eerst heel vroeg wakker geworden, daarna pas ergens in de middag) kon ik het huis en de omgeving wat beter zien (het was immers donker toen ik aankwam). Het huis is erg mooi, en er zit een behoorlijk stuk bush omheen. Ik heb dan ook al op mijn eerste dag in Australië een kangoeroe gespot! Vandaag heb ik een wandeling gemaakt door een stuk bush wat verderop ligt, erg relaxt. Het is behoorlijk warm (temperaturen boven de 30 graden), maar in de namiddag in de schaduw van de bomen is het erg lekker. Wat ik de komende dagen nog ga doen weet ik niet precies, maar dat zie ik vanzelf wel. Vanaf zondag kan ik terecht op mijn kamer op de uni. Tot zover even dit stukje, ik zal binnenkort weer wat posten als ik weer wat meer meegemaakt heb.

Greetings from Australia, X

  • 19 Februari 2014 - 19:12

    Mom And Dad:

    Hey Thomas,
    Leuk berichtje! Heerlijk dat jij in de zon zit met zo'n lekkere temperatuur. Super dat je meteen vanuit het huis van Edwin en Linda kan gaan wandelen in zo'n mooie omgeving. Veel plezier de komende dagen!! xxx

  • 19 Februari 2014 - 20:51

    Oma En Opa:

    Dag Thomas, wat zit je ver weg van ons. Het lijkt nu net door je verslag
    of je weer bij onsin de kamer zit. Je moet je maar goed ontspannen na zo'n
    pittige vliegreis. Nog veel wandelingen in een mooie omgeving is een goede
    remedie om je te herstellen van de reis.
    Thomas, het ga je goed, we zien uit naar je verhalen in dit grote land.
    Dag hoor, liefs, oma en opa.

  • 21 Februari 2014 - 11:54

    Harm, Irene En Je Nichtjes:

    Hi Thomas, g'day mate!
    Goed te horen dat je down under gearriveerd bent!
    Wel een superlange reis inderdaad, maar dan heb je ook wat ;-)
    Lekker genieten nu van dit geweldige land! En we gaan je verhalen volgen hoor. Super leuk!
    Enjoy!
    Liefs van ons 4!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Thomas

Mijn belevenissen in Australië

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 6250

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 16 Augustus 2014

Study In Brisbane

Landen bezocht: